Don't kip
It quiet
Maandelijkse socials die je doelgroep laten kraaien
We zijn er als de kippen bij met jouw content
Ben je eenmaal begonnen aan je socials, dan wil je ook met iets beters komen dan ‘ben jij?’ of ‘ken jij?’ #yolo. Je wilt tenslotte enthousiasmeren, en mensen geen kraaienpoten bezorgen. Gelukkig is dat voor ons een eitje. Sunny Socials duikt in je huisstijl, tone of voice en doelgroep, en maakt een strategisch contentplan. Zo creëren we content die helemaal aansluit bij jouw organisatie.
Goede content op je socials betekent:
- meer potentiële klanten bereiken;
- meer interactie op je socialkanalen;
- meer inzicht in je doelgroep;
- stralende content met minimale moeite;
- stijgend aantal websitebezoekers
Krijg je kraaienpoten van socials? Voor ons is het een eitje.
Shoefresh
Bij Shoefresh houden ze schoenen fris. Maar hun socials? Die roken naar gemiste kansen. Wij sprongen in de startblokken en poetsten hun socials op tot ze net zo okselfris waren als Shoefresh zelf. Nu springen hun posts eruit als gloednieuwe sneakers.
Librijn
Librijn heeft het lesgeven allang onder de knie, maar hun socials hadden nog wél wat huiswerk te doen. Wij gaven hun online klaslokaal een frisse lik verf. Nu zijn hun posts net rapportcijfers: altijd een dikke, vette tien — mét een sterretje van de meester.