Ben je zonder socialmediakanaal eigenlijk wel een echt bedrijf? Je hebt een kvk-nummer, maar is het officieel als het niet Facebook-official is? Of Instagrammable, of LinkedIn–able? Tja, dat laten we aan jou!
Social media is in ieder geval een briljante tool om in te zetten om jouw netwerk uit te breiden. En we weten allemaal: leads en sales komen uit je netwerk. Want zo luidt het spreekwoord: men moet niet al zijn eieren onder één kip leggen. De keerzijde is alleen dat het je ook hysterisch veel tijd kost. Jouw social media uitbesteden is daarom een slimme oplossing.
Actief zijn op social media betekent meer dan wat vertellen over jouw bedrijf, jullie diensten en producten. Dat is als kippetjespraat, de hanen lachen erom! (Dit betekent zoveel als onzinnige klets.) Maar diepgaande posts die jouw doelgroep wel aanspreken, is een uitdaging. Wij nemen je onder onze vleugels.
Wij brengen expertise en ervaring. De blik naar buiten. Wat jij wil zeggen vertalen we naar wat de potentiële klant wil horen. We houden een vast designformat aan zodat jouw bedrijf online herkenbaar wordt en de tone of voice die we gebruiken sluit perfect bij je aan. .
Het bedenken, schrijven en ontwerpen van jouw socials kost veel tijd, energie en toewijding. En waarvan heb je altijd te weinig? Precies: tijd en energie. Door social media uit te besteden, kun je al die uren investeren in jouw bedrijf en kernactiviteiten.
Een strategische lijn met kwalitatieve content levert je veel succes op social media, maar de beste strategie is het aangaan van een gesprek. Actief deelnemen aan de socialmediakanalen waarop jij je bevindt. Wij werken met een contentkalender. Zo weet je zelf wanneer je berichten post en kun je hier ook aandacht aan besteden en zo jouw volgers betrekken en betrokken houden.
Dit tussenkopje betekent dat je betrouwbaar en prettig in de samenwerking bent. En dat is wat jij op jouw social media wil laten zien. Want dat levert je nieuwe nieuwsgierige opdrachtgevers. Het is daarom slim om niet alleen met een bedrijfsaccount online aanwezig te zijn, maar ook met jouw prive-account en die van jouw collega’s. Wij zetten socialmediaberichten soms dat ook wel 10 keer in. Steeds weer gedeeld door een ander persoon en op een ander platform. Dat is pas duurzaam investeren!
Het inhuren van onze kippenren (of die van een ander) is een investering. We worden jouw communicatieafdeling, bedrijfsadviseurs, HR-managers en salestool on the side. Door de resultaten steeds verder te verbeteren leiden jouw socials tot het behalen van steeds mooiere doelen.
Ga eens bij jezelf te rade. Hoeveel tijd besteden jullie nu aan social media die je beter kunt investering in andere ondernemerszaken? En zijn de posts die jullie maken wel van een kwalitatief of creatief olympisch niveau? De hennen en hanen in ons kippenhok helpen je graag en we beloven: het wordt een gezellige samenwerking!
"(Vertplicht)" indicates required fields