Met een strategisch

socialmediaplan

naar het zuiden

Met een strategisch

socialmediaplan naar het zuiden

ouw socialmediaplan met Sunny Socials
Vogels vliegen niet zonder plan naar het zonnige Zuiden, anders zouden ze onderweg met bosjes uit de lucht kukelen. Hetzelfde geldt voor jouw doelgroep. Jij wilt je aanvliegende bezoekers niet verliezen in hun reis naar je socialmediakanalen. Daarom werkt Sunny Socials strategisch, consistent en met een doelgerichte aanpak.
Vogels vliegen niet zonder plan naar het zonnige Zuiden, anders zouden ze onderweg met bosjes uit de lucht kukelen. Hetzelfde geldt voor jouw doelgroep. Jij wilt je aanvliegende bezoekers niet verliezen in hun reis naar je socialmediakanalen. Daarom werkt Sunny Socials strategisch, consistent en met een doelgerichte aanpak.

1.

Kick-off

In deze fase leren we elkaar kennen en kammen we alles uit. Ligt er al een huisstijl, is er een tone of voice of een contentplan? Ook duiken we in je doelgroep. Wie wil je bereiken en wat wil je als bedrijf uitstralen? Zo leren we jouw merk beter kennen. Dan weten we vanaf welk punt we onze veren het beste kunnen laten wapperen. Samen nemen we de aanloop, zetten we af en vliegen we het kippenhok uit.

Contentplanning

Maak kennis met ons vijfstappenplan. Hierin werken we toe naar een social feed waarover jij het liefst luid staat te kakelen. We nemen je mee in onze creatieve ideeën en verrassen je met verfrissende rubrieken. Het enige dat jou dan nog te wachten staat, is pluimen vangen.

2.

Redactievergadering

Iedere maand hebben we een online redactievergadering waarin we de koppen bij elkaar steken. Dit is hét moment om te bespreken wat er speelt in je organisatie. Dan lopen we de thema’s van de komende maand door. 

Een paar voorbeelden:

We evalueren ook de afgelopen periode en schaven bij waar nodig. Welke posts gingen goed? Welke thema’s liepen minder? Ook bombarderen we je met tips en tricks om je socialkanalen extra te laten stralen.
Jouw persoonlijke contentplanning met Sunny Socials.

5.

Op naar het zonnige zuiden

Het is zover: iedereen is kraaiend enthousiast en de content is klaar om online op stok te zetten. Op naar meer online zichtbaarheid, meer sales én websitebezoekers. Oftewel: het zonnige Zuiden!

4.

Correctieronde

We sturen de posts niet zomaar de kippenren in. Je krijgt eerst een correctieronde. Zo is er na het opleveren van de eerste versie ruimte voor jouw feedback. De correcties nemen we mee in de designs en de teksten. Jij bent immers de expert in jouw vakgebied, wij zijn de contentspecialisten. Zo komen we tot het beste van twee werelden.

3.

Teksten, visuals en contentplanning

De buit is binnen en het speelveld is geopend. We gaan aan de slag met de input van onze redactievergadering. We tikken teksten en tokkelen visuals tot we van stok vallen. Alles om tot de leukste tien socials te komen. Daarnaast ontvang je een strategische contentplanning, afgestemd op de markt van jouw bedrijf en interne gebeurtenissen. Zo plaats je alles precies op het juiste moment, krijg je het beste resultaat en post je niet als een kip zonder kop.

Klaar om je vleugels te spreiden?
Fladder met ons mee

Contentplanning

Maak kennis met ons vijfstappenplan. Hierin werken we toe naar een social feed waarover jij het liefst luid staat te kakelen. We nemen je mee in onze creatieve ideeën en verrassen je met verfrissende rubrieken. Het enige dat jou dan nog te wachten staat, is pluimen vangen.

1.

Kick-off

In deze fase leren we elkaar kennen en kammen we alles uit. Ligt er al een huisstijl, is er een tone of voice of een contentplan? Ook duiken we in je doelgroep. Wie wil je bereiken en wat wil je als bedrijf uitstralen? Zo leren we jouw merk beter kennen. Dan weten we vanaf welk punt we onze veren het beste kunnen laten wapperen. Samen nemen we de aanloop, zetten we af en vliegen we het kippenhok uit 

2.

Redactievergadering

Iedere maand hebben we een online redactievergadering waarin we de koppen bij elkaar steken. Dit is hét moment om te bespreken wat er speelt in je organisatie. Dan lopen we de thema’s van de komende maand door. 

Een paar voorbeelden:

We evalueren ook de afgelopen periode en schaven bij waar nodig. Welke posts gingen goed? Welke thema’s liepen minder? Ook bombarderen we je met tips en tricks om je socialkanalen extra te laten stralen.  

3.

Teksten, visuals en contentplanning

De buit is binnen en het speelveld is geopend. We gaan aan de slag met de input van onze redactievergadering. We tikken teksten en tokkelen visuals tot we van stok vallen. Alles om tot de leukste tien socials te komen. Daarnaast ontvang je een strategische contentplanning, afgestemd op de markt van jouw bedrijf en interne gebeurtenissen. Zo plaats je alles precies op het juiste moment, krijg je het beste resultaat en post je niet als een kip zonder kop.  

4.

Correctieronde

We sturen de posts niet zomaar de kippenren in. Je krijgt eerst een correctieronde. Zo is er na het opleveren van de eerste versie ruimte voor jouw feedback. De correcties nemen we mee in de designs en de teksten. Jij bent immers de expert in jouw vakgebied, wij zijn de contentspecialisten. Zo komen we tot het beste van twee werelden.  

5.

Op naar het zonnige zuiden

Het is zover: iedereen is kraaiend enthousiast en de content is klaar om online op stok te zetten. Op naar meer online zichtbaarheid, meer sales én websitebezoekers. Oftewel: het zonnige Zuiden! 

Klaar om je vleugels te spreiden? Fladder met ons mee.

Ga voor een betere online
zichtbaarheid en meer bezoekers