Stappers waar niemand zijn snavel in durft te steken, oftewel stinkschoenen totdat ze Shoefresh ontmoeten. Deze schoenverfrissers zijn een verademing voor iedere neus én schoen – en een frisse missie verdient frisse content. Daarom creëerde Sunny Socials posts die nét zo okselfris zijn als Shoefresh zelf. Dat ruikt naar succes.
Dynamische posts
Stappers waar niemand zijn snavel in durft te steken, oftewel stinkschoenen totdat ze Shoefresh ontmoeten. Deze schoenverfrissers zijn een verademing voor iedere neus én schoen – en een frisse missie verdient frisse content. Daarom creëerde Sunny Socials posts die nét zo okselfris zijn als Shoefresh zelf. Dat ruikt naar succes.
Kernwaarden
Doorzettingsvermogen
slim en efficiënt
Blijven bewegen
Empatisch begrip
De huisstijl bestaat uit frisse en energieke kleuren die plezier en vrolijkheid uitstralen. In de toepassing wordt gebruik gemaakt van grote kleurvlakken gecombineerd met fotografie en verschillende stijl elementen.
Before
We missen vooral de diepgang in de afbeeldingen. Het is allemaal vrij recht toe recht aan. Met een paar kleine aanpassigen kunnen we meer gevoel overbrengen.
Als we kijken naar de huidige toepassing dan vallen een aantal zaken op:
Verhoudingen kloppen niet helemaal
Tekst is niet altijd goed leesbaar
Designs ogen wat plat
Kwaliteit van de fotografie mag omhoog
Overall mist het wauw gevoel dat spreekt vanuit de stijlgids. Een gemiste kans want hierdoor mis je de aansluiting bij de doelgroep.
Kernwaarden
Het stijlelement met de bolletjes hebben we aangepast. Ipv alle bollen altijd dicht te maken kiezen we voor af en toe een open bolletje. Dit geeft meer lucht aan het design. Het komt zo een stuk speelser over.
Ook de verhoudingen tussen de verschillende elementen is in balans.
Een social-strategie die past bij de koers van de scholengroep: dat rolde Sunny Socials uit voor Nissewijs. We koppelden de kernwaarden van Nissewijs aan sprankelende posts.