Stappers waar niemand z’n snavel in durft te steken — tot ze Shoefresh ontmoeten. Deze schoenverfrissers zijn een verademing voor iedere neus én schoen. En een frisse missie verdient natuurlijk frisse content!
Sunny Socials ging aan de slag met posts die net zo luchtig en energiek zijn als Shoefresh zelf. Dat ruikt naar succes.
Onze aanvliegroute
Wij beginnen altijd met een stevige warming-up. Eerst brengen we de kernwaarden in kaart, daarna checken we of de huisstijl lekker loopt. 🏃♀️
Bij Shoefresh zagen we dat de branding op papier wel lekker liep, maar dat de socials nog struikelden. Posts die blijven plakken? Die misten nog een beetje grip. Wij poetsten de strategie op, legden frisse veters in het design en zorgden dat alles weer lekker soepel rolt.
Kernwaarden
Doorzettingsvermogen
slim en efficiënt
Blijven bewegen
Empatisch begrip
De huisstijl bestaat uit frisse en energieke kleuren die plezier en vrolijkheid uitstralen. In de toepassing wordt gebruik gemaakt van grote kleurvlakken gecombineerd met fotografie en verschillende stijl elementen.
Before Sunny Socials
De socials van Shoefresh waren als schoenen zonder veters: alles zat los en niets bleef hangen. 🥴
Verhoudingen? Uit balans.
Teksten? Verstopt onder de visuals.
Fotografie? Nogal flets en vlak.
Overall vibe? Plat als een versleten zool.
Het wauw-gevoel bleef hangen in de kleedkamer. Een gemiste kans voor een merk dat juist frisheid wil uitstralen.
After Sunny Socials
We gaven het Shoefresh-design wat frisse lucht en brachten meer dynamiek in beeld. De bolletjes kregen ruimte om te ademen en de visuals sprongen ineens veel meer in het oog.
We brachten structuur aan, zodat elk element lekker in de pas loopt. Kleuren, verhoudingen en fotografie kregen een flinke upgrade. Geen vlakke designs meer, maar content die staat als een schoenendoos vol gloednieuwe sneakers.
Stories die impact maken
"We hebben nog nooit zulke goede content gehad"
Rick Wildhagen – Shoefresh
Altijd raakschieten met jouw social media content?