Librijn weet hoe je lessen maakt die blijven hangen. Maar online vielen ze nogal stil in de klas. Tijd om hun socials een frisse beurt te geven. Sunny Socials nam het schoolbord in handen en gaf de online uitstraling van Librijn een dikke tien met een sterretje.
Onze aanvliegroute
We begonnen met een flinke inspectie over de kernwaarden en de huisstijl, zoals een leraar z’n schriftjes naloopt. De content was er wel, maar het verhaal miste nog ritme en kleur. Tijd om daar wat schwung in te brengen.
Kernwaarden
Vertrouwen
Verbinden
Inspireren
Vakmanschap
De huisstijl van Librijn omvat levendige tinten rood en groen, die jeugdigheid uitstralen. Gecombineerd met de zachte rondingen, resulteert dit in een vrolijke en levendige uitstraling.
Before Sunny Socials
Librijn’s socials zagen eruit als een leesboek zonder plaatjes: informatief, maar saai.
Alles leek een beetje uit balans.
Te veel rood, te weinig groen.
De posts hadden structuur, maar misten karakter.
Meer zwart-wit dan kleur.
Het haalde de energie uit een merk dat juist draait om groei en verbinding.
After Sunny Socials
We maakten van die socials een digitaal klaslokaal waar iedereen wel wil rondhangen.Â
De ‘ij’ sprankelt nu door in visuele elementen.
We voegden meer groen toe, voor frisse variatie.
Schuine woorden geven dynamiek en richting.
Elk element kreeg zijn plek.
Nu stralen hun berichten dezelfde waarden uit als hun onderwijs: vertrouwen, verbinding en inspiratie.
Stories die impact maken
"We hebben nog nooit zulke goede content gehad"
Erlijn Logtenberg – Librijn
Altijd raakschieten met jouw social media content?